پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۴ ۲۳:۰۰ ۱۴ بازديد
سلام به اولین نوشته من در این بلاگ خوش اومدین . من یه دانشجو در شهر رشتم که می خوام تجربیات خودمو باهاتون در میون بزارم
مشکلاتی که برای من و اطرافیانم پیش اومده و ممکنه برای هر کدوم از شماها پیش بیاد
همه چیز از یه دندون دردر ساده شروع شد اوایلش با مسکن دردش کم میشد اما کم کم دیگه هیچ مسکنی نمیتونست رد دندون منو کم کنه
همین ردر باعث شد تا بدون هیچ پرس و جویی به نزدیک ترین دندون پزشکی موجود برم
فک میکردم با یه عصب کشی قراره دیگه هیچ دردی نداشته باشم و به روال سابقم برگردم اما قضیه به همین سادگیا نبود...
مشکلاتی که برای من و اطرافیانم پیش اومده و ممکنه برای هر کدوم از شماها پیش بیاد
همه چیز از یه دندون دردر ساده شروع شد اوایلش با مسکن دردش کم میشد اما کم کم دیگه هیچ مسکنی نمیتونست رد دندون منو کم کنه
همین ردر باعث شد تا بدون هیچ پرس و جویی به نزدیک ترین دندون پزشکی موجود برم
فک میکردم با یه عصب کشی قراره دیگه هیچ دردی نداشته باشم و به روال سابقم برگردم اما قضیه به همین سادگیا نبود...