انصاف واقعی..

۱۳ بازديد
من دانشجوی یکی از دانشگاه‌های رشت هستم و چند وقت پیش وارد شرایطی شدم که اصلاً انتظارش رو نداشتم. یکی از دندون‌هام آسیب دید و باید خیلی فوری کاشت ایمپلنت انجام می‌دادم. طبیعتاً تو دوران دانشجویی، بودجه محدوده و خرج‌هات باید حساب‌شده باشه. با این وضعیت، مجبور شدم دنبال کلینیکی بگردم که هم قابل اعتماد باشه، هم از نظر هزینه منصفانه.

شروع کردم به تماس با چندتا کلینیک مختلف توی رشت و قیمت‌ها رو پرس‌وجو کردم. بین همه اون تماس‌ها، چیزی که برام خیلی جلب توجه کرد، قیمت کلینیک اپکس بود. نه تنها هزینه‌ای که گفتن مناسب بود، بلکه خیلی محترمانه و حرفه‌ای راهنماییم کردن.

وقتی حضوری به کلینیک اپکس رفتم، تازه فهمیدم چقدر انتخابم درست بوده. محیطی تمیز، منظم و کاملاً تخصصی. برخورد پرسنل عالی بود و حس کردم که واقعاً براشون مهمه که بیمار با آرامش و اطمینان وارد درمان بشه. کیفیت خدماتی که ارائه دادن، خیلی بالاتر از چیزی بود که نسبت به اون قیمت انتظار داشتم.

برای من که به‌عنوان یه دانشجو مجبور بودم بین هزینه و کیفیت تعادل برقرار کنم، اپکس بهترین انتخاب ممکن بود. حالا هر وقت کسی ازم درباره ایمپلنت در رشت بپرسه، بدون شک اولین جایی که معرفی می‌کنم، کلینیک اپکسه.
۰ ۰

رفیق قدیمی خاطرات قدیمی

۱۱ بازديد
سلام به ولاگ من خوش اومدین
باورم نمی‌شد… بعد از اون همه سال، یهو وسط محوطه‌ی دانشگاه، چشمم خورد به یه چهره‌ی آشنا. اولش یه لحظه مکث کردم، گفتم نه بابا، امکان نداره خودش باشه. ولی هرچی بیشتر نگاه کردم، بیشتر مطمئن شدم. خودش بود… امیر!
هم‌بازی دوران بچگی‌م. همونی که باهاش تو کوچه خاکی فوتبال بازی می‌کردیم، با دوچرخه از تپه‌ها می‌اومدیم پایین، گاهی هم از درخت همسایه بالا می‌رفتیم و فرار می‌کردیم که نکنه دعوامون کنه. فکر نمی‌کردم دیگه هیچ‌وقت ببینمش.
با شک و ذوق رفتم جلو و صداش کردم برگشت. چند لحظه به‌هم خیره شدیم، بعد لبخندش اومد و گفت: وای باورم نمیشه خودتی؟
یه لحظه زمان برگشت عقب. انگار دوباره همون بچه‌های ده، یازده ساله بودیم .
شروع کردیم حرف زدن، از قدیما گفتیم، از خرابکاریامون، از دعوای الکی‌مون گریه و خنده هامون ، از شربتای خنک مامانم وقتی خسته می‌رسیدیم خونه. کلی خندیدیم. اصلاً نفهمیدیم چطور یه ساعت گذشت.
اون لحظه فهمیدم چقدر خاطره قدرت داره. آدمو از شلوغی و جدیت زندگی دانشجویی می‌کَنه، می‌بره یه جایی که همه‌چی ساده‌تر و قشنگ‌تر بود.
قرار گذاشتیم بیشتر ببینیم همو. شاید دوباره اون حس رفاقت بچگی یه جوری برگرده.
۰ ۰

ارزیابی دقیق برای کاشت ایمپلنت...

۱۲ بازديد
من دانشجوی یکی از دانشگاه‌های رشتم.
همیشه دنبال انتخابای درست بودم، مخصوصاً وقتی پای سلامتی وسط باشه. از اونجایی که تو این چند سال، چند بار تجربه دندان‌پزشکی داشتم از پر کردن ساده گرفته تا عصب‌کشی کم‌کم یه نگاه ریزتر به این موضوع پیدا کردم. یعنی هر بار یه نکته جدید یاد می‌گرفتم که کمکم می‌کرد بهتر انتخاب کنم.

اما حالا موضوع فرق داشت، چون نوبت رسیده بود به جراحی کاشت ایمپلانت؛ یه موضوع جدی‌تر که هم هزینه داره، هم زمان‌بره و هم تأثیر زیادی روی کیفیت زندگی داره. واسه همین، نشستم و کلی تحقیق کردم. چند تا معیار مهم برای خودم در نظر گرفتم:
تخصص و تجربه‌ی دکتر
کیفیت تجهیزات و استریل بودن وسایل
رفتار پرسنل و فضای کلینیک
شفافیت در مشاوره و پاسخ‌گویی
و البته، تجربه بیماران قبلی
با این معیارها چند تا کلینیک مختلف رو بررسی کردم، هم حضوری رفتم، هم نظرات دیگرانو خوندم. ولی تنها جایی که همه‌ی این معیارها رو کامل داشت و واقعاً بهترین نمره رو گرفت، کلینیک دندان‌پزشکی اپکس بود. هم برخوردشون صمیمی بود، هم مشاوره‌ای که گرفتم خیلی دقیق و روشن بود. هیچ چیز پنهونی نبود، از هزینه تا مراحل درمان.

محیط کلینیک واقعا تمیز و حرفه‌ایه، حس اعتماد و آرامش می‌ده. وقتی برای عمل رفتم، همه چی طبق برنامه پیش رفت، دکتر دقیقاً همون چیزایی که گفته بود رو اجرا کرد، بدون دردسر و بدون استرس.

اگه مثل من دنبال یه جای قابل‌اعتماد برای جراحی ایمپلانت در رشت هستین، بدون شک کلینیک دندان‌پزشکی اپکس بهترین انتخابه. از نظر من، نه فقط یه کلینیکه، بلکه یه تیم حرفه‌ایه که بهت حس امنیت می‌ده و نتیجه کارشون کاملاً قابل اعتماده.
۰ ۰

رشت شهری زیبا با دندون پزشکی های خوب و گاهی نامهربان

۱۳ بازديد

من دانشجوی رشت هستم؛ شهری که به‌جرئت می‌تونم بگم یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایرانه. هوای خنک، مردم صمیمی، خیابون‌های سرسبز و کافه‌های باحال، همه‌چی دست‌به‌دست هم دادن که رشت یه حس خوب به آدم بده. اما جدا از ظاهر قشنگش، چیزی که تو این مدت برام جالب بود، کیفیت بالای بعضی از مراکز دندان‌پزشکی توی این شهره.

رشت فقط به مردم خودش خدمات نمی‌ده. خیلی از افراد از روستاها و شهرهای اطراف مثل فومن، صومعه‌سرا، آستارا و حتی انزلی، برای درمان‌های دندون به اینجا میان. چون اینجا هم پزشکای حرفه‌ای داره، هم دستگاه‌ها و امکانات به‌روزتره، هم اینکه تنوع خدمات بیشتره. بعضی مطب‌ها اون‌قدر شیک و مجهز هستن که با کلینیک‌های تهران رقابت می‌کنن.

اما خب، همیشه همه‌چی گل‌و‌بلبل نیست. چیزی که توی این مدت اذیتم کرد، اینه که بعضی از دندان‌پزشکی‌ها بیشتر به فکر جیب خودشونن تا درد بیمار!. متأسفانه امروزه بعضی مطب‌ها تبدیل شدن به بنگاه های اقتصادی؛ یعنی جایی که فقط هدفشون سودآوریه، نه درمان واقعی.

گاهی یه کار ساده رو به اسم درمان پیچیده می‌ندازن بهت، فقط چون می‌خوان پول بیشتری بگیرن. یا مثلاً دندونی که می‌شه پرش کرد رو بهت می‌گن باید بکشی و ایمپلنت بزاری. این چیزا واقعاً آدمو ناراحت می‌کنه، چون وقتی با درد و ترس میری دندون‌پزشکی، فقط دنبال یه کار صادقانه‌ای، نه حساب‌و‌کتاب پول!

البته همه این‌طوری نیستن. هنوزم تو رشت مراکزی هستن که به‌شدت به اخلاق حرفه‌ای پایبندن و واقعاً سلامت بیمار براشون در اولویته. دکترهایی که با حوصله توضیح می‌دن، از بهترین مواد استفاده می‌کنن و کاری می‌کنن که با خیال راحت از مطب بری بیرون.

در نهایت، امیدوارم تعداد اون دندون‌پزشکی‌هایی که فقط به فکر سودن کم‌تر بشه و مردم بتونن با اعتماد و آرامش برن دنبال درمانشون. چون یه لبخند سالم، حق همه‌مونه
۰ ۰

روزی که دندونمو کشیدم سخت تر از عمل نبود...

۱۳ بازديد
سلام به اولین نوشته من در این بلاگ خوش اومدین . من یه دانشجو در شهر رشتم که می خوام تجربیات خودمو باهاتون در میون بزارم 
مشکلاتی که برای من و اطرافیانم پیش اومده و ممکنه برای هر کدوم از شماها پیش بیاد 
همه چیز از یه دندون دردر ساده شروع شد اوایلش با مسکن دردش کم میشد اما کم کم دیگه هیچ مسکنی نمیتونست رد دندون منو کم کنه 
همین ردر باعث شد تا بدون هیچ پرس و جویی به نزدیک ترین دندون پزشکی موجود برم 
فک میکردم با یه عصب کشی قراره دیگه هیچ دردی نداشته باشم و به روال سابقم برگردم اما قضیه به همین سادگیا نبود...
۰ ۰