پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۴ ۲۳:۳۴ ۱۴ بازديد
من دانشجوی یکی از دانشگاههای رشت هستم و چند وقت پیش وارد شرایطی شدم که اصلاً انتظارش رو نداشتم. یکی از دندونهام آسیب دید و باید خیلی فوری کاشت ایمپلنت انجام میدادم. طبیعتاً تو دوران دانشجویی، بودجه محدوده و خرجهات باید حسابشده باشه. با این وضعیت، مجبور شدم دنبال کلینیکی بگردم که هم قابل اعتماد باشه، هم از نظر هزینه منصفانه.
شروع کردم به تماس با چندتا کلینیک مختلف توی رشت و قیمتها رو پرسوجو کردم. بین همه اون تماسها، چیزی که برام خیلی جلب توجه کرد، قیمت کلینیک اپکس بود. نه تنها هزینهای که گفتن مناسب بود، بلکه خیلی محترمانه و حرفهای راهنماییم کردن.
وقتی حضوری به کلینیک اپکس رفتم، تازه فهمیدم چقدر انتخابم درست بوده. محیطی تمیز، منظم و کاملاً تخصصی. برخورد پرسنل عالی بود و حس کردم که واقعاً براشون مهمه که بیمار با آرامش و اطمینان وارد درمان بشه. کیفیت خدماتی که ارائه دادن، خیلی بالاتر از چیزی بود که نسبت به اون قیمت انتظار داشتم.
برای من که بهعنوان یه دانشجو مجبور بودم بین هزینه و کیفیت تعادل برقرار کنم، اپکس بهترین انتخاب ممکن بود. حالا هر وقت کسی ازم درباره ایمپلنت در رشت بپرسه، بدون شک اولین جایی که معرفی میکنم، کلینیک اپکسه.
شروع کردم به تماس با چندتا کلینیک مختلف توی رشت و قیمتها رو پرسوجو کردم. بین همه اون تماسها، چیزی که برام خیلی جلب توجه کرد، قیمت کلینیک اپکس بود. نه تنها هزینهای که گفتن مناسب بود، بلکه خیلی محترمانه و حرفهای راهنماییم کردن.
وقتی حضوری به کلینیک اپکس رفتم، تازه فهمیدم چقدر انتخابم درست بوده. محیطی تمیز، منظم و کاملاً تخصصی. برخورد پرسنل عالی بود و حس کردم که واقعاً براشون مهمه که بیمار با آرامش و اطمینان وارد درمان بشه. کیفیت خدماتی که ارائه دادن، خیلی بالاتر از چیزی بود که نسبت به اون قیمت انتظار داشتم.
برای من که بهعنوان یه دانشجو مجبور بودم بین هزینه و کیفیت تعادل برقرار کنم، اپکس بهترین انتخاب ممکن بود. حالا هر وقت کسی ازم درباره ایمپلنت در رشت بپرسه، بدون شک اولین جایی که معرفی میکنم، کلینیک اپکسه.