چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۴ ۱۸:۱۵ ۱۳ بازديد
من دانشجوی یکی از دانشگاههای رشتم.
همیشه دنبال انتخابای درست بودم، مخصوصاً وقتی پای سلامتی وسط باشه. از اونجایی که تو این چند سال، چند بار تجربه دندانپزشکی داشتم از پر کردن ساده گرفته تا عصبکشی کمکم یه نگاه ریزتر به این موضوع پیدا کردم. یعنی هر بار یه نکته جدید یاد میگرفتم که کمکم میکرد بهتر انتخاب کنم.
اما حالا موضوع فرق داشت، چون نوبت رسیده بود به جراحی کاشت ایمپلانت؛ یه موضوع جدیتر که هم هزینه داره، هم زمانبره و هم تأثیر زیادی روی کیفیت زندگی داره. واسه همین، نشستم و کلی تحقیق کردم. چند تا معیار مهم برای خودم در نظر گرفتم:
تخصص و تجربهی دکتر
کیفیت تجهیزات و استریل بودن وسایل
رفتار پرسنل و فضای کلینیک
شفافیت در مشاوره و پاسخگویی
و البته، تجربه بیماران قبلی
با این معیارها چند تا کلینیک مختلف رو بررسی کردم، هم حضوری رفتم، هم نظرات دیگرانو خوندم. ولی تنها جایی که همهی این معیارها رو کامل داشت و واقعاً بهترین نمره رو گرفت، کلینیک دندانپزشکی اپکس بود. هم برخوردشون صمیمی بود، هم مشاورهای که گرفتم خیلی دقیق و روشن بود. هیچ چیز پنهونی نبود، از هزینه تا مراحل درمان.
محیط کلینیک واقعا تمیز و حرفهایه، حس اعتماد و آرامش میده. وقتی برای عمل رفتم، همه چی طبق برنامه پیش رفت، دکتر دقیقاً همون چیزایی که گفته بود رو اجرا کرد، بدون دردسر و بدون استرس.
اگه مثل من دنبال یه جای قابلاعتماد برای جراحی ایمپلانت در رشت هستین، بدون شک کلینیک دندانپزشکی اپکس بهترین انتخابه. از نظر من، نه فقط یه کلینیکه، بلکه یه تیم حرفهایه که بهت حس امنیت میده و نتیجه کارشون کاملاً قابل اعتماده.
همیشه دنبال انتخابای درست بودم، مخصوصاً وقتی پای سلامتی وسط باشه. از اونجایی که تو این چند سال، چند بار تجربه دندانپزشکی داشتم از پر کردن ساده گرفته تا عصبکشی کمکم یه نگاه ریزتر به این موضوع پیدا کردم. یعنی هر بار یه نکته جدید یاد میگرفتم که کمکم میکرد بهتر انتخاب کنم.
اما حالا موضوع فرق داشت، چون نوبت رسیده بود به جراحی کاشت ایمپلانت؛ یه موضوع جدیتر که هم هزینه داره، هم زمانبره و هم تأثیر زیادی روی کیفیت زندگی داره. واسه همین، نشستم و کلی تحقیق کردم. چند تا معیار مهم برای خودم در نظر گرفتم:
تخصص و تجربهی دکتر
کیفیت تجهیزات و استریل بودن وسایل
رفتار پرسنل و فضای کلینیک
شفافیت در مشاوره و پاسخگویی
و البته، تجربه بیماران قبلی
با این معیارها چند تا کلینیک مختلف رو بررسی کردم، هم حضوری رفتم، هم نظرات دیگرانو خوندم. ولی تنها جایی که همهی این معیارها رو کامل داشت و واقعاً بهترین نمره رو گرفت، کلینیک دندانپزشکی اپکس بود. هم برخوردشون صمیمی بود، هم مشاورهای که گرفتم خیلی دقیق و روشن بود. هیچ چیز پنهونی نبود، از هزینه تا مراحل درمان.
محیط کلینیک واقعا تمیز و حرفهایه، حس اعتماد و آرامش میده. وقتی برای عمل رفتم، همه چی طبق برنامه پیش رفت، دکتر دقیقاً همون چیزایی که گفته بود رو اجرا کرد، بدون دردسر و بدون استرس.
اگه مثل من دنبال یه جای قابلاعتماد برای جراحی ایمپلانت در رشت هستین، بدون شک کلینیک دندانپزشکی اپکس بهترین انتخابه. از نظر من، نه فقط یه کلینیکه، بلکه یه تیم حرفهایه که بهت حس امنیت میده و نتیجه کارشون کاملاً قابل اعتماده.